Przejdź do treści
| Kontakt: pzh@pzh.gov.pl

REKRUTACJA: Starszy technik ds. aparatury laboratoryjnej w Dziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB

OGŁOSZENIE DYREKTORA  Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowego Zakładu Higieny – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 10.02.2025 r. o wolnym stanowisku starszego technika ds. aparatury laboratoryjnej w Dziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB

Etat w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.

I. Zakres zadań:

  • koordynacja spraw związanych z bieżącą konserwacją oraz naprawą aparatury i sprzętu badawczego oraz urządzeń klimatyzacyjnych będących na stanie Instytutu;
  • przyjmowanie zgłoszeń (wniosków) dotyczących serwisu oraz awarii aparatury, ich weryfikacja pod względem kwalifikacji do naprawy w serwisie zewnętrznym oraz kontrola nad szybkim przeprowadzeniem napraw, awarii;
  • przeprowadzenie planowych przeglądów, kalibracji, wzorcowania i konserwacji aparatury laboratoryjnej;
  • odpowiedzialność i nadzór nad przygotowaniem, realizacją oraz rozliczeniem zleceń usług serwisowych wykonanych przez autoryzowane serwisy zewnętrzne;
  • przygotowanie zgodnie z obowiązującymi regulacjami dokumentacji (zlecenia, umowy serwisowe, protokoły itp.) niezbędnej do przeprowadzania napraw serwisowych i administrowania aparaturą laboratoryjną;
  • przygotowanie postępowań na usługi serwisowe aparatury laboratoryjnej i urządzeń klimatyzacyjnych oraz nadzór nad realizacją długoterminowych umów serwisowych;
  • realizacja, nadzór oraz koordynacja realizacji legalizacji i wzorcowań wyposażenia pomiarowego oraz dokonywanie zapisów w kartach legalizacji/ wzorcowań w książkach wyposażenia pomiarowego;
  • wykonywanie pomiarów kontroli temperatury w urządzeniach laboratoryjnych;
  • sprawowanie dozoru technicznego nad urządzeniami wysokociśnieniowymi i współpraca w tym zakresie z Urzędem Dozoru Technicznego;
  • prowadzenie i uaktualnienie „Rejestru zatwierdzonych dostawców usług legalizacji i wzorcowań” oraz „Rejestru zatwierdzonych dostawców usług serwisowych”;
  • rejestracja i uaktualnianie danych urządzeń chłodniczych w Centralnym Rejestrze Operatorów (cro);
  • przygotowanie wniosków i SIWZ w zakresie nadzorowanego obszaru.

II. Wymagania konieczne

  • minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku;

III. Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych na poziomie adekwatnym do wyspecyfikowanych wyżej wymagań;
  • znajomość rynku producentów i dostawców aparatury medycznej i laboratoryjnej;
  • znajomość zasad gospodarki aparaturą i urządzeniami technicznymi;
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji do planowanych zamówień publicznych dotyczących aparatury, sprzętu oraz urządzeń;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • curriculum vitae (CV);
  • kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
  • kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy;
  • oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji.

V. W ramach zatrudnienia oferujemy

  • umowę o pracę;
  • stabilność i płynność finansową pracodawcy;
  • wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, karta MultiSport, dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne, do wypoczynku);
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń na życie;
  • przyjazną atmosferę pracy opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • dobrze skomunikowaną lokalizację miejsca pracy.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 12.03.2025 r. z dopiskiem:

„Konkurs na stanowisko starszego technika ds. aparatury laboratoryjnej w Dziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB”. 

VII. Zasady organizacji konkursu

Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:

I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;

II etap – rozmowa rekrutacyjna – zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.

VIII. Unieważnienie konkursu

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi

Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny (NIZP PZH – PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
  3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
  5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
  4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe. 

X. Pozostałe informacje

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Ogłoszenie do pobrania
Zgoda na udział w rekrutacji