OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 04.03.2022 r. o wolnym stanowisku głównego specjalisty ds. obsługi kancelarii niejawnej połączone z samodzielnym stanowiskiem ds. obronnych
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa
Wymiar etatu: pełny etat/niepełny etat
I. Zakres zadań
- Prowadzenie kancelarii niejawnej w NIZP PZH-PIB.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu materiałów zawierających informacje niejawne, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, dystrybucja, wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, na zasadach określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych i przepisach wykonawczych.
- Egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych.
- Kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych.
- Prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi.
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, brakowanie dokumentów.
- Udział w pracach komisji powołanych do kontroli stanu ochrony informacji niejawnych oraz przeglądów pod kątem utrzymania klauzul tajności.
- Prowadzenie Dzienników Korespondencyjnych dot. dokumentów niejawnych.
- Prowadzenie w porozumieniu z Pełnomocnikiem Dyrektora ds. ochrony informacji niejawnych wykazu osób posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych.
- Wykonywanie poleceń Pełnomocnika Dyrektora ds. ochrony informacji niejawnych.
- Prowadzenia ustawowej działalności związanej z obronnością i bezpieczeństwem Państwa.
- Opracowanie dokumentów planistycznych i wykonawczych w ramach planowania i programowania obronnego.
- Opracowanie i bieżące uaktualnianie planu operacyjnego funkcjonowania NIZP PZH-PIB.
- Organizowanie i utrzymanie w stałej gotowości do działania systemu stałego dyżuru.
- Prowadzenie ewidencji wojskowej pracowników podlegających obowiązkowi czynnej służby wojskowej.
- Realizowanie procesu reklamowania pracowników od czynnej służby wojskowej.
- Sporządzanie PMG.
- Organizowanie zarządzania kryzysowego i nadzór nad jego funkcjonowaniem.
- Organizowanie i realizacja szkolenia obronnego.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
II. Wymagania konieczne
- Obywatelstwo polskie.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz archiwizacji.
- Znajomość organizacji i funkcjonowania kancelarii niejawnej na poziomie umożliwiającym jej samodzielne prowadzenie.
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego minimum na poziomie “Poufne”.
- Obsługa komputera (środowisko MS Office).
- Dokładność i skrupulatność.
III. Dodatkowym atutem będą
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Praktyka na stanowisku pracy w kancelarii niejawnej.
- Szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw obronnych.
- Umiejętności dydaktyczne, analityczne, komunikatywność.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
- Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy.
- Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do ogłoszenia.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 11 marca 2022 r.; z dopiskiem „Konkurs na stanowisko głównego specjalisty ds. obsługi kancelarii niejawnej połączone z samodzielnym stanowiskiem ds. obronnych”.
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24,
00-791 Warszawa. - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. - Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Ogłoszenie do pobrania
Zgoda na udział w rekrutacji