OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 26 lipca 2022 r. o wolnym stanowisku specjalisty ds. sanitarnych w Dziale Inwestycji NIZP PZH – PIB
Etat w pełnym wymiarze czasu pracy / czas zadaniowy.
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.
I. Zakres zadań
- Sprawowanie obowiązków sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa budowlanego;
- Sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót sanitarnych, sprawdzanie kosztorysów ofertowych składanych przez wykonawców zewnętrznych;
- Opiniowanie i przygotowywanie wytycznych wielobranżowych koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych;
- Reprezentowanie Instytutu w kontaktach z przedstawicielami firm świadczących usługi na rzecz Instytutu;
- Zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie branży instalacji sanitarnych;
- Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, kosztorysowanie, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień w zakresie branży instalacji sanitarnych;
- Realizowanie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
- Nadzór nad realizowanymi zadaniami w zakresie branży instalacji sanitarnej, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną;
- Udział w organizacji i odbiorach, kompletowanie niezbędnych dokumentów w zakresie branży instalacji sanitarnych;
- Merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów.
II. Wymagania konieczne
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – inżynieria sanitarna/środowiska;
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;
- Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i zaświadczenie o opłaceniu składki za 1 i 2 kw. 2022r.;
- Udokumentowane doświadczenie w pracy w nadzorze robót sanitarnych min 3 lata praktyki;
- Biegła znajomość programu kosztorysowego Norma i sporządzania kosztorysów;
- Znajomość przepisów prawa budowlanego;
- Wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność;
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
III. Dodatkowym atutem będą
- Znajomość koncepcji BIM (ang. Building Information Modeling)
- Odporność na stres;
- Komunikatywność;
- Umiejętność pracy w zespole.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV);
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
- Kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy;
- Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do ogłoszenia.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl
w terminie do 02.08.2022 r.; z dopiskiem „Konkurs na stanowisko specjalisty ds. sanitarnych w Dziale Inwestycji”.
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. - Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.