OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 13.07.2022 r. o naborze na wolne stanowisko specjalisty ds. księgowości i na stanowisko młodszego specjalisty ds. ewidencji i kontroli majątku* w Dziale Księgowości NIZP PZH – PIB
Wymiar czasu pracy: etat w pełnym wymiarze czasu pracy/ na zastępstwo*.
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.
I. Zakres zadań
- Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym;
- Kontrola prawidłowego opisu merytorycznego faktur i innych dokumentów księgowych;
- Wystawianie not korygujących do faktur oraz not księgowych m.in. z tytułu naliczenia kar umownych;
- Weryfikacja i rozliczanie zaliczek pracowniczych oraz delegacji krajowych i zagranicznych;
- Prowadzenie obsługi kasowej jednostki: dokonywanie operacji kasowych w złotych oraz walucie obcej na podstawie dowodów księgowych otrzymanych po sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez osoby do tego uprawnione, pobieranie gotówki z rachunków bankowych na podstawie wystawionych zleceń w systemie bankowości elektronicznej, wystawianie dokumentów KP i KW, sporządzanie raportów kasowych na podstawie dokumentów źródłowych;
- Prowadzenie obsługi bankowej jednostki: wprowadzanie poleceń przelewów do systemu bankowości elektronicznej na podstawie dowodów księgowych otrzymanych po sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez osoby do tego uprawnione,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych*;
- Naliczanie amortyzacji dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych*;
- Uzgadnianie stanu ksiąg inwentarzowych z kontami księgi głównej w zakresie majątku jednostki*;
- Sporządzanie sprawozdania o stanie i ruchu podstawowych środków trwałych oraz innych wymaganych obowiązującymi przepisami*;
- Prowadzenie ewidencji umów;
- Wsparcie w bieżącej pracy Kierownika Działu Księgowości i Głównego Księgowego.
II. Wymagania konieczne
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów: finanse i rachunkowość;
- Minimum trzyletni/dwuletni* staż pracy w księgowości;
- Znajomość zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych;
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
– ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
– ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
– ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
– ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- Znajomość przepisów wykonawczych w zakresie gospodarowania majątkiem*;
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. program Word, Excel, znajomość pakietu MS OFFICE, przeglądarek internetowych), umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych;
- Odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy;
- Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia;
- Wysoka kultura osobista.
III. Dodatkowym atutem będą
- Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym;
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych;
- Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w ewidencji środków trwałych*;
- Znajomość systemów finansowo-księgowych Sage Symfonia i enova365;
- Udział w projektach wprowadzania systemu finansowo – księgowego;
- Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów;
- Znajomość systemu bankowości elektronicznej.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
- Kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy.
- Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do ogłoszenia.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl
w terminie do 20.07.2022 r.;
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko specjalisty ds. księgowości” lub „Konkurs na stanowisko młodszego specjalisty ds. ewidencji i kontroli majątku”*
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informujemy, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24,
00-791 Warszawa; - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl;
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. - Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Ogłoszenie do pobrania
Zgoda na udział w rekrutacji