OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowego Zakładu Higieny – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 05.02.2025 r. o wolnym stanowisku Project Managera (Senior Expert) z zakresu jakości opieki onkologicznej w projekcie europejskim Joint Action „European Network of Comprehensive Cancer Centres EUnetCCC Joint Action” oraz badaniach powiązanych
Etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zatrudnienie na czas określony do 30.09.2028 r.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem do pracy w pełnym wymiarze etatu w projektach dotyczących jakości w opiece onkologicznej. W tej chwili realizujemy 3 projekty: CCI4EU, EUnetCCC JA oraz Jane 2. Są to projekty z dziedziny zdrowia publicznego w obszarze onkologii, powiązane ze sobą tematyką dotyczącą jakości w drugo – i trzeciorzędowej profilaktyce onkologicznej.
Praca realizowana m.in. z Partnerami i interesariuszami z obszaru organizacji i zarządzania jakością w opiece onkologicznej z Polski i całej Europy.
I. Zakres zadań
- monitoring postępu prac w odniesieniu do celu, zakresu i harmonogramu pracy w tym terminowego raportowania kamieni milowych („milestones”) i wyników („deliverables”) do Lidera Projektu;
- monitoring zasobów (czasowych, finansowych, kadrowych) potrzebnych do realizacji projektu;
- prowadzenie korespondencji z interesariuszami, Partnerami oraz zapewnienie efektywnej komunikacji z Liderem Projektu i Zespołem Koordynującym (w języku angielskim i polskim);
- udział w przygotowaniu spotkań roboczych, seminariów, prezentacji, warsztatów wymiany wiedzy (krajowych i międzynarodowych), przygotowywanie dokumentacji na spotkania oraz dokumentacji na potrzeby raportowania spotkań w Projekcie (lista obecności, agendy, notatki ze spotkania, ew. zdjęcia etc.) oraz udział w rozpowszechnianiu aktywności projektowej;
- uczestnictwo w spotkaniach projektowych (krajowych i międzynarodowych, w tym wyjazdowych);
- przygotowywanie danych na potrzeby raportowania projektu;
- udział w przygotowywaniu rezultatów projektu („deliverables”) oraz kamieni milowych („milestones”);
- nadzór nad kartami czasu pracy zespołu i przechowywanie uporządkowanej dokumentacji projektowej.;
- przygotowywanie raportów końcowych i dokumentacji podsumowującej wyniki Projektu;
- przygotowywanie dokumentacji z zakresu treści realizowanych zadań na potrzeby kontroli i audytów Projektu;
- przeprowadzanie analiz ryzyka i wdrażanie strategii zapobiegawczych;
- zapewnienie formalnego zamknięcia projektu, sporządzenie dokumentacji końcowej i ocena efektywności projektu dla Kierownika Merytorycznego Projektu;
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji do zapewnienia zgodności projektu z wymaganiami prawnymi, etycznymi oraz standardami jakości we współpracy z działem projektów oraz działem prawnym;
- kontrola wydatków, optymalizacja zasobów oraz współpraca z działem finansowym w celu zapewnienia aktualizacji informacji o stanie finansowym projektu;
- regularny kontakt z pozostałymi działami administracji Instytutu w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektu.
II. Wymagania konieczne
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2, korespondencja służbowa, dyskusje i publiczne wystąpienia w języku angielskim);
- doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków publicznych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności narzędzi Word, Excel i PowerPoint (w tym robienie ppt), Outlook;
- znajomość platform do spotkań on-line (np. Teams);
- bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i terminowość;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- doświadczenie w pracy z administracją: firmową, medyczną lub rządową.
III. Dodatkowym atutem będą
- doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków Komisji Europejskiej;
- kultura osobista i otwartość na wielokulturowość Konsorcjum;
- biegła znajomość systemów informatycznych do składania wniosków grantowych i raportowania, w szczególności OSF, system FNP, EU Funding & Tenders Portal;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wykształcenie medyczne;
- znajomość organizacji opieki zdrowotnej w Polsce i innych krajach europejskich;
- zainteresowanie i gotowość zdobycia wiedzy z zakresu tematów medycznych, onkologicznych, jakości opieki medycznej/onkologicznej;
- umiejętność radzenia sobie w nowych sytuacjach.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- curriculum vitae (CV);
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
- kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy;
- oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- umowę o pracę;
- stabilność i płynność finansową pracodawcy;
- wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
- pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, karta MultiSport, dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne, do wypoczynku);
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń na życie;
- przyjazną atmosferę pracy w zespole, opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
- dobrze skomunikowaną lokalizację miejsca pracy.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 21.02.2025 r. z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Project manager (CCI4EU, EUnetCCC, JANE2)”.
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informujemy, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny (NIZP PZH – PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
- Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo do zakończenia procesu rekrutacji przed terminem określonym w pkt. VI w przypadku wyboru kandydata do zatrudnienia przed upływem tego terminu.