OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 15.12.2021 r. o wolnym stanowisku Głównego specjalisty ds. sztucznej inteligencji w Zakładzie Analiz Ekonomicznych i Systemowych w NIZP PZH – PIB
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa
Wymiar etatu: pełny etat
I. Zakres zadań
- Kierowanie zespołem zajmującym się modelowaniem i predykcją procesów społeczno-zdrowotnych ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu epidemii
- Analiza danych z obszaru zdrowia publicznego, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji epidemiologicznych
- Tworzenie modeli matematyczno-obliczeniowych procesów społeczno-zdrowotnych
- Weryfikacja przygotowanych przez zespół raportów eksperckich przedstawiających sytuację zdrowotną społeczeństwa oraz potencjał opieki zdrowotnej.
- Analiza ogólnodostępnych międzynarodowych publikacji, danych i raportów zdrowotnych
- Analiza i przygotowanie danych pod kątem wykorzystania w wielkoskalowych modelach agentowych
- Analiza międzynarodowych publikacji najnowszych metod i trendów w zakresie modelowania epidemiologicznego i zdrowia publicznego
II. Wymagania konieczne
- Umiejętności analityczne
- Ukończony kierunek studiów związany z Data Science (np. metody ilościowe / ekonometria, statystyka, informatyka, matematyka, fizyka itp.);
- Ekspert w zakresie statystyki i analizy danych;
- Znajomość metod sztucznej inteligencji i ich praktycznej implementacji;
- Znajomość metod matematycznych modelowania przebiegu epidemii;
- Bardzo dobra znajomość języka Python oraz frameworków: Tensorflow, PyTorch;
- Podstawowa wiedza z zakresu SQL;
- Doświadczenie w pracy z systemami sztucznej inteligencji w chmurze publicznej oraz on-prem;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
III. Dodatkowym atutem będą
- Doktorat w dziedzinie nauk ścisłych (matematyka, fizyka, informatyka);
- Publikacje naukowe w zakresie: stochastycznych równań różniczkowych, sztucznej inteligencji;
- Znajomość zagadnień Big Data;
- Doświadczenie w kierowaniu projektami B+R;
- Specjalista w zakresie analizy stochastycznej (w szczególności stochastycznych równań różniczkowych) i metod numerycznych ich przybliżonej aproksymacji;
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
- Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy.
- Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do ogłoszenia.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl
w terminie do 22.15.2021 r.; z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Głównego specjalisty ds. sztucznej inteligencji w NIZP PZH-PIB”.
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24,
00-791 Warszawa. - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. - Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Ogłoszenie do pobrania
Zgoda na udział w rekrutacji