Przejdź do treści
| Kontakt: pzh@pzh.gov.pl

REKRUTACJA: Główny specjalista ds. inwestycji i zarządzania nieruchomościami – Kierownika Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB

OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 04.03.2025 r. o wolnym stanowisku głównego specjalisty ds. inwestycji i zarządzania nieruchomościami – Kierownika Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB

Etat w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.

I. Zakres zadań

  1. Zarządzanie mieniem Instytutu, w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości (gruntów, budynków i budowli) – wypisów, wyrysów
    dla nieruchomości własnych i zarządzanych;
  • prowadzenie spraw związanych z prawem do nieruchomości, w tym podatkowych;
  • kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania wody, prądu, gazu oraz odprowadzenia i wywozu nieczystości;
  • prowadzenie spraw związanych z wynajmem powierzchni i pomieszczeń oraz innych obiektów będących
    w dyspozycji Instytutu.
  1. Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji i remontów, w szczególności:
  • inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków na działania inwestycyjno-remontowe Instytutu;
  • przygotowanie programów inwestycyjnych w Orionie oraz Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych Ministerstwa Zdrowia;
  • sprawowanie (lub zapewnienie sprawowania) nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac, zgodnie z prawem budowlanym, w tym w szczególności dokonywanie wprowadzeń i odbiorów technicznych wykonywanych prac, a także egzekwowanie postanowień umów w zakresie gwarancji i odbiór pogwarancyjny;
  • koordynacja i nadzór merytoryczny nad przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych oraz zadań remontowych w Instytucie;
  • przygotowanie materiałów związanych rozliczaniem inwestycji, odbiór robót budowlanych i remontowych.
  1. Zarządzanie nieruchomościami Instytutu, w szczególności:
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymanie nieruchomości NIZP PZH – PIB w należytym stanie;
  • zapewnienie funkcjonowania systemów przeciwpożarowych;
  • zapewnianie sanitarnych warunków funkcjonowania komórek organizacyjnych Instytutu oraz utrzymywanie czystości i porządku na terenie Instytutu, również w zakresie usług dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami;
  • prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj. elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej wraz z sporządzaniem sprawozdania w zakresie pilności zaleceń wynikających z przeglądów;
  • nadzór nad wykonywaniem prac konserwatorskich i naprawczych w zakresie ogólnobudowlanym, w tym prac: murarsko-tynkarskich, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich itp.;
  • sprawowanie nadzoru nad sprawami związanymi z bieżącą konserwacją aparatury i sprzętu badawczego, będącego na stanie Instytutu oraz napraw bieżących i remontów tej aparatury;
  • zapewnianie fizycznej ochrony budynków i mienia Instytutu;
  • opracowywanie i realizacja rocznych lub wieloletnich planów konserwacji budynków oraz innych składników majątkowych;
  • przygotowanie wniosków i SIWZ w zakresie nadzorowanego obszaru.

II. Wymagania konieczne

  • wykształcenie wyższe II stopnia;
  • minimum 8 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie inwestycji i zarządzania nieruchomościami;
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • znajomość przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
  • znajomość prawa zamówień publicznych oraz umiejętność stosowania go w praktyce;
  • wysoka kultura organizacyjna oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność zarządzania zespołem.

III. Dodatkowym atutem będą

  • studia podyplomowe lub licencje, szkolenia w dziedzinie zarządzania/pośrednictwa nieruchomościami;
  • doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych lub instytucie badawczym;
  • znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD).

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • list motywacyjny oraz curriculum vitae (CV);
  • kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
  • kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy;
  • oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji.

V. W ramach zatrudnienia oferujemy

  • umowę o pracę;
  • stabilność i płynność finansową pracodawcy;
  • wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, karta MultiSport, dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne, do wypoczynku);
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń na życie;
  • przyjazną atmosferę pracy opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • dobrze skomunikowaną lokalizację miejsca pracy.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 03.04.2025 r. z dopiskiem 

„Konkurs na stanowisko głównego specjalisty – Kierownika Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB”. 

VII. Zasady organizacji konkursu

Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:

I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;

II etap – rozmowa rekrutacyjna – zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.

VIII. Unieważnienie konkursu

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi

Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
  3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
  5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
  4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

X. Pozostałe informacje

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Ogłoszenie do pobrania
Zgoda na udział w rekrutacji