OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego z dnia 04.03.2025 r. o wolnym stanowisku głównego specjalisty ds. inwestycji i zarządzania nieruchomościami – Kierownika Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB
Etat w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.
I. Zakres zadań
- Zarządzanie mieniem Instytutu, w szczególności:
- prowadzenie ewidencji nieruchomości (gruntów, budynków i budowli) – wypisów, wyrysów
dla nieruchomości własnych i zarządzanych; - prowadzenie spraw związanych z prawem do nieruchomości, w tym podatkowych;
- kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania wody, prądu, gazu oraz odprowadzenia i wywozu nieczystości;
- prowadzenie spraw związanych z wynajmem powierzchni i pomieszczeń oraz innych obiektów będących
w dyspozycji Instytutu.
- Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji i remontów, w szczególności:
- inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków na działania inwestycyjno-remontowe Instytutu;
- przygotowanie programów inwestycyjnych w Orionie oraz Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych Ministerstwa Zdrowia;
- sprawowanie (lub zapewnienie sprawowania) nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac, zgodnie z prawem budowlanym, w tym w szczególności dokonywanie wprowadzeń i odbiorów technicznych wykonywanych prac, a także egzekwowanie postanowień umów w zakresie gwarancji i odbiór pogwarancyjny;
- koordynacja i nadzór merytoryczny nad przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych oraz zadań remontowych w Instytucie;
- przygotowanie materiałów związanych rozliczaniem inwestycji, odbiór robót budowlanych i remontowych.
- Zarządzanie nieruchomościami Instytutu, w szczególności:
- zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymanie nieruchomości NIZP PZH – PIB w należytym stanie;
- zapewnienie funkcjonowania systemów przeciwpożarowych;
- zapewnianie sanitarnych warunków funkcjonowania komórek organizacyjnych Instytutu oraz utrzymywanie czystości i porządku na terenie Instytutu, również w zakresie usług dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami;
- prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj. elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej wraz z sporządzaniem sprawozdania w zakresie pilności zaleceń wynikających z przeglądów;
- nadzór nad wykonywaniem prac konserwatorskich i naprawczych w zakresie ogólnobudowlanym, w tym prac: murarsko-tynkarskich, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich itp.;
- sprawowanie nadzoru nad sprawami związanymi z bieżącą konserwacją aparatury i sprzętu badawczego, będącego na stanie Instytutu oraz napraw bieżących i remontów tej aparatury;
- zapewnianie fizycznej ochrony budynków i mienia Instytutu;
- opracowywanie i realizacja rocznych lub wieloletnich planów konserwacji budynków oraz innych składników majątkowych;
- przygotowanie wniosków i SIWZ w zakresie nadzorowanego obszaru.
II. Wymagania konieczne
- wykształcenie wyższe II stopnia;
- minimum 8 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie inwestycji i zarządzania nieruchomościami;
- doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- znajomość przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
- znajomość prawa zamówień publicznych oraz umiejętność stosowania go w praktyce;
- wysoka kultura organizacyjna oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność zarządzania zespołem.
III. Dodatkowym atutem będą
- studia podyplomowe lub licencje, szkolenia w dziedzinie zarządzania/pośrednictwa nieruchomościami;
- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych lub instytucie badawczym;
- znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD).
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- list motywacyjny oraz curriculum vitae (CV);
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
- kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy;
- oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji.
V. W ramach zatrudnienia oferujemy
- umowę o pracę;
- stabilność i płynność finansową pracodawcy;
- wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
- pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, karta MultiSport, dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne, do wypoczynku);
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń na życie;
- przyjazną atmosferę pracy opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
- dobrze skomunikowaną lokalizację miejsca pracy.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 03.04.2025 r. z dopiskiem
„Konkurs na stanowisko głównego specjalisty – Kierownika Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w NIZP PZH – PIB”.
VII. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna – zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
VIII. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
IX. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.
- Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
X. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.