| Kontakt: pzh@pzh.gov.pl

REKRUTACJA: archiwistka / archiwista w Biurze Dyrektora NIZP PZH – PIB

OGŁOSZENIE DYREKTORA
Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego
z dnia 19.07.2024 r. o wolnym stanowisku
archiwistki / archiwisty w Biurze Dyrektora NIZP PZH – PIB

 

Etat w pełnym wymiarze czasu pracy.

Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.

  1. Zakres zadań
  • Prowadzenie Archiwum Zakładowego;
  • Koordynacja czynności kancelaryjnych (w tym w systemie EZD PUW) oraz bieżący nadzór ich wykonywania;
  • Przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w Archiwum Zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji;
  • Udostępnianie dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym;
  • Inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;
  • Porządkowanie przejętej dokumentacji;
  • Wycofywanie akt z ewidencji Archiwum Zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
  • Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
  • Przeprowadzanie instruktażu dla pracowników w zakresie instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji archiwalnej;
  • Monitorowanie warunków środowiskowych, w tym wilgotności i temperatury w pomieszczeniach Archiwum Zakładowego;
  • Sporządzanie raportów z działalności Archiwum Zakładowego i stanu dokumentacji w Archiwum Zakładowym, zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa;
  • Wykonywanie kontroli merytorycznej w zakresie weryfikacji dokumentacji, dotyczącej spraw prowadzonych przez Archiwum Zakładowe pod względem celowości i zgodności z obowiązującymi umowami oraz przepisami prawa;
  • Stała współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi

    2.Wymagania konieczne

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Doświadczenie w pracy w archiwum;
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa archiwalnego;
  • Sprawna obsługa komputera;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • Chęć do nauki i rozwoju zawodowego;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Pozytywne nastawienie i dynamizm w działaniu;
  • Rzetelność i odpowiedzialność;
  • Samodzielność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność.

3. Dodatkowym atutem będą

  • Ukończone specjalistyczne kursy/szkolenia kancelaryjno-archiwalne, wykształcenie wyższe o specjalności archiwistyka lub wyższe ze specjalizacją archiwalną;
  • Staż w administracji publicznej;
  • Doświadczenie w pracy z systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • Curriculum vitae (CV);
  • Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe;
  • Kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy;
  • Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

5. W ramach zatrudnienia oferujemy

  • Umowę o pracę;
  • Stabilność i płynność finansową pracodawcy;
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, karta MultiSport, dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne, do wypoczynku);
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń na życie;
  • Przyjazną atmosferę pracy opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • Dogodną lokalizację w centrum Warszawy.

6. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 19 sierpnia 2024 r. z dopiskiem:

„Konkurs na stanowisko archiwistki / archiwisty zakładowego w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego PZH – Państwowym Instytucie Badawczym”.

7. Zasady organizacji konkursu

Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:

I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;

II etap – rozmowa rekrutacyjna.

8. Unieważnienie konkursu

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

9. Zasady postępowania z danymi osobowymi

Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24,
    00-791 Warszawa.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
  3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
  4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
  5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
    w naborze na wolne stanowisko pracy.
  4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

10. Pozostałe informacje

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Zgoda na udział w rekrutacji

Skip to content