Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy badawczej Ipsos, obecnej w 90 krajach świata.
Naszych Klientów wspieramy w odnoszeniu sukcesów pomagając im w rozwiązywaniu ich marketingowych problemów i w podejmowaniu właściwych decyzji. Pracujemy dla takich branż jak FMCG, telekomunikacja, media, reklama, paliwa, farmaceutyki, motoryzacja, bankowość, finanse, instytucje publiczne.
Specjalizujemy się w badaniach marketingowych, reklamy, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów oraz badaniach opinii.
Mamy do dyspozycji sprawdzone na świecie narzędzia badawcze, mające przełożenie na faktyczny sukces marek. Często proponujemy rozwiązania szyte na miarę, łączymy metody i techniki, integrujemy różne źródła danych, wciąż poszukujemy nowych, szybszych i efektywniejszych rozwiązań.
Doskonale znamy polski rynek – w Polsce jesteśmy obecni od 1991 roku. Dzięki ścisłej współpracy z ekspertami w grupie Ipsos korzystamy również z doświadczeń z innych rynków.
Koordynujemy projekty badawcze w 30 krajach świata. Jesteśmy przedstawicielami organizacji badawczych działających w Polsce i na świecie.
Wszystkie projekty badawcze realizujemy zgodnie z obowiązującymi w badaniach rynkowych i społecznych standardami etycznymi i profesjonalnymi.
DIAGNOSTYKA to największa, ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych, prowadząca obecnie ponad 170 laboratoriów na terenie całego kraju.
Firma zatrudnia ponad 7000 pracowników, w tym największą w Polsce liczbę diagnostów ze specjalizacjami. Jakość procesu wykonywanych badań poddawana jest stałej kontroli, potwierdzanej przez akredytacje i certyfikaty norm ISO 15189, 17025, 9001, 14001 czy 27001.
DIAGNOSTYKA współpracuje z kilkoma tysiącami placówek medycznych, elastycznie dostosowując się do potrzeb publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej: od klinik, szpitali, przychodni, firm farmaceutycznych czy ośrodków naukowych, po indywidualne praktyki i gabinety lekarskie. Sieć dysponuje ponad 1000 placówek dedykowanych obsłudze pacjentów, oferując tym samym bezpośredni i szeroki dostęp do najnowocześniejszych testów diagnostycznych oraz łatwego i bezpiecznego odbioru wyników, także przez Internet.
Oferta DIAGNOSTYKI obejmuje ponad 2500 rodzajów badań; tylko w ubiegłym roku laboratoria sieci wykonały ponad 100 milionów testów dla ok. 15 milionów pacjentów.
Zgodnie ze swoją misją DIAGNOSTYKA zamierza „być najczęściej wybieraną siecią laboratoriów medycznych w Polsce. Pracuje nad tym poprzez wykonywanie najwyższej jakości badań, najlepszą obsługę Klienta oraz działania edukacyjne i prospołeczne”. Bo DIAGNOSTYKA to więcej niż wynik.