Miejsce świadczenia pracy: Warszawa
Wymiar etatu: pełny etat
1. Zakres zadań
- Współtworzenie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Instytutu;
- Prowadzenie i koordynowanie kampanii edukacyjno – promocyjnych, w tym w mediach społecznościowych;
- Tworzenie materiałów promocyjnych na potrzeby Instytutu oraz realizowanych projektów;
- Współpraca m.in. z pracownikami naukowymi, grafikiem, działem IT w trakcie prowadzenia działań promocyjnych;
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy realizacji projektów;
- Budowanie wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego Instytutu.
2. Wymagania konieczne
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie Intermediate;
- Minimum 5 – letnie doświadczenie na stanowisku związanym z promocją i/lub marketingiem na stanowisko starszego specjalisty i minimum 8 – letnie doświadczenie na stanowisku związanym z promocją i/lub marketingiem na stanowisko głównego specjalisty ;
- Doświadczenie w przygotowywaniu komunikatów i prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych;
- Doświadczenie we współpracy z mediami i agencjami reklamowymi;
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
3. Dodatkowym atutem będą
- Znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Google Analytisc, Facebook Ads., mechanizmów SEO/SEM oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media;
- Umiejętność przygotowywania prostych grafik;
- Doświadczenie w projektach z zakresu promocji zdrowia oraz projektach współfinansowanych z funduszy europejskich.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
- Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy
- Oświadczenie – zgoda na udział w rekrutacji, stanowiące załącznik do ogłoszenia.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata
z procesu naboru na wakujące stanowisko.
5. W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 06.08. 2021 r.; z dopiskiem „Konkurs na starszego/głównego specjalisty ds. promocji i marketingu w Dziale Promocji i Rozwoju NIZP PZH – PIB”.
7. Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
8. Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
9. Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (NIZP PZH-PIB) z siedzibą w ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się kontaktować w sprawach przetwarzania swoich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@pzh.gov.pl.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 90 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. - Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
10. Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.