OGŁOSZENIE DYREKTORA
Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny z dnia 16.06.2020 r. o wolnym stanowisku specjalisty ds. obsługi kancelaryjnej
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.
- Zakres zadań:
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestracją, segregowaniem, przekazywaniem i wysyłką korespondencji Instytutu;
- rejestracja w dzienniku podawczym otrzymywanych i wysyłanych przesyłek;
- przygotowywanie, segregowanie i przekazywanie do wysłania przesyłek i paczek oraz prowadzenie ich rejestru;
- wysyłanie i odbiór korespondencji elektronicznej ePUAP i przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym Instytutu;
- dostarczanie
korespondencji komórkom organizacyjnym Instytutu wg ustalonych
i aktualizowanych rozdzielników; - dostarczanie korespondencji do Urzędów Pocztowych;
- prawidłowe
przechowywanie rejestrów kancelaryjnych, archiwizowanie
i przekazywanie do Archiwum Zakładowego; - docelowo: prowadzenie obsługi kancelaryjnej z wykorzystaniem elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD).
- Wymagania konieczne:
- Wykształcenie co najmniej średnie;
- Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Biegła obsługa komputera (MS Office, ePuap)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Dokładność i skrupulatność.
- Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- Komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia
- List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
- Kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy.
- Podpisane własnoręcznym i czytelnym podpisem oświadczenie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, np. w brzmieniu:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych w procesie rekrutacji
na stanowisko specjalisty ds. obsługi kancelaryjnej, ogłoszonego 16.06.2020 r. i prowadzonego
przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi
prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na
ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych
było dobrowolne.
Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.
- W ramach zatrudnienia oferujemy
- Umowę o pracę.
- Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
- Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Świadczenia socjalne.
- Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl w terminie do 30.06.2020 r. z dopiskiem:
„konkurs na stanowisko specjalisty ds. obsługi kancelaryjnej ”
- Zasady organizacji konkursu
Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:
I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap – rozmowa rekrutacyjna.
- Unieważnienie konkursu
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
- Zasady postępowania z danymi osobowymi
Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.
Kandydaci mogą odebrać dokumenty rekrutacyjne w ciągu 1 miesiąca od zakończenia procedury konkursowej w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny w pokoju nr C221. Nieodebrane dokumenty oraz dokumenty kandydatów, którzy nie przyjmą propozycji pracy – po upływie wyżej wskazanego terminu – zostaną komisyjnie zniszczone.
Informuję, że dokumenty kandydatów wpisanych na listę rezerwową w niniejszym konkursie, przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania konkursowego lub do dnia ogłoszenia następnego konkursu, a po upływie wskazanych terminów zostaną komisyjnie zniszczone.
Wskazuję, że administratorem danych osobowych zgromadzonych w związku z ogłoszonym postępowaniem konkursowym na wolne stanowisko specjalisty ds. obsługi kancelaryjnej jest Dyrektor Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny z siedzibą w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24.
W okresie przechowywania dokumentów kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz prawo do ich wycofania. Wnioski w tym zakresie należy składać pisemnie do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny (ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa).
Uprzejmie informuję, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie lub brak zgody na ich przetwarzanie na potrzeby niniejszego konkursu, skutkuje brakiem możliwości objęcia procesem rekrutacyjnym danego kandydata.
- Pozostałe informacje
Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.